[Kraftwerk.HU] kettyó

YoungOld kraftwerkobarcodesender.com
Mon, 21 Jul 2003 10:43:23 +0200 (CEST)

> egyébként az interjúkat ("""""interjúkat"""""...) előre olvasván
> többször az az érzésem támad hogy ralfi szó szerint egy őrült.
> flóri már régóta az... (még """""interjúkat""""" sem ad...)

Nekem épp a napokban jutott eszembe, hogy beírom a levlistre, hogy
szerintem Ralf nem egészen egészséges szellemileg:)))) És ez most
nem jópofizás, meg akármi, szerintem TÉNYLEG szüksége lenne
pszichológusra. Önnön bálványának imádója, egy megszállott lett, akin
én azt veszem észre, hogy a külvilágot nagy ívből lemicsodázza. Nem
(csak) a rajongókra értem, általában a külvilág.
Szerintem Florian kevésbé kettyós (bizonyíték, hogy képes jó üzleteket
csinálni-Expo&TdF-, a koncerten még a közönséget is vizslatta
rendesen, szakkiállításokra járkál, emberek közé merészkedik, néha
segít a házinéninek levinni a szemetet...), a legkevésbé a Bartos-Flür-
Hilpert-Schmidt négyes tűnik dilinyósnak. Én tiszta, értelmes tekintetet
láttam, mikor Fritz Párizsban ránk nézett:)))
Persze a fenti rizsa túlzás, de nagyjából van realitása szerintem.

Üdv
YoungOld