[Kraftwerk.HU] cogito ergo-Gombolkozom tehát sz_rok

CyberBob kraftwerkobarcodesender.com
Mon, 21 Jul 2003 23:49:01 +0200

----- Original Message -----
From: "A Tonal Diktatur" <supersurrexitofreemail.hu>
To: <kraftwerkobarcodesender.com>
Sent: Monday, July 21, 2003 7:10 PM
Subject: [Kraftwerk.HU] Re: [Kraftwerk.HU]cogito ergo-Gombolkozom tehát
sz_rok

>  Az, hogy műanyag és tudtak ők ugyanilyen hangokat is nem
> műanyagul, hanem zsírosan.

Persze, ez ok. De 2003-ban nem is tudom mit vártam.
Inkább szerintem ez itt a lényeg, hogy ki mit várt, és mit kapott. Nekem pl.
PP áradozása a spanyol tdf203.ról kicsit erőltetett volt, nem értettem vele
egyet. Sokáig nem is hallgattam, csak szar szpíkeren, mondván megvárom a
cd-t, addig jó ez. Net alá tökéletes. És innen indult az egész! csiripelt a
maga néhány bites rátájával, nem is figyeltem rá, de közben csak ott volt,
mert utána az mp3-at kitettem (a spanyolt!) audióba, és betettem autóba.
Mivel legtöbbször ott tartózkodom, ott is elkisért...És megérte az, hogy
mikor megvettem a 4(!) számos maxit, otthon a gyerek elalvása után, 10-kor
kb. 30-szor lejáttszottam, és csak feküdtem a padlón(ahol szoktam, mikor
ráérek), és ESKÜSZÖM, kitágult a tudatom...
OM MANI PADME HUM.
Esküszöm.
Megvilágosodtam-
Azóta, persze ez elmúlt...:-)

>  Nincs hiányérzeted?

Nem tudom sajnos mi hiányozna már. Mint írtam TUDOM, nem lesz már Menmesín.

> megszerezhetetlen dalok egyike,
>
>  Mert akkor már a köz letojta a Kw-t.

Nem igaz!
Szegeden voltam főiskolás 1988-92 között, folyamatosan jártam a
lemezboltokat, és mindig sikerült leljek egy bakelitet, amit más megunt én
megvettem (lásd, pl. a TEE-ből 17 darabom volt bakeliten anno, ugyanúgy
vásárlom a star wars trilógia kozmosz kiadású könyveit...O)
És ugyanúgy itt vettem meg a 2 amerikai kiadású KW cédém közül az EC-ét!.(a
másikaz autobahn...)

Na, szóval a lemezboltossal együtt hajtottuk, hátha valaki behoz egy TDF-et.
Nekem volt hamarabb szerencsém, mert a szomszéd (!) utcából, cimborám
egyszercsak nekem adta.Csak úgy.

>  Sajnos csak a mai napig, mert a TDF-ben rejlő egyszerűséget én mint
> mucsaji proli már nem vállalnám fel. Az énekes szám dallama 2 hang. Ez
> már túl egyszerű.  Legalább még 1-2 akkordot, finom dallamot kérek!!

Nem fogsz szerintem kapni. Ezt már a 97-es lutoni bulin kiderült...

> OK. Volt a Numbers és ott a szintik finom belső feszülség ingadozásaitól
> meg a tekergetéstől mindíg másképp szólt az alap. A felette történő
> események meg elvonták a figyelmet és ne feldejük a legfontosabbat:
> már a szám elején tudjuk, hogy ez a nagyszerű CW-2 témát vezeti be
> amikor is teljesen kinyílik a kép és ez a várakozás ráteszi bélyegét a
> Numbersre.

Na, én pl. abszolút oda nem illőnek tartom a mai napig a Nummern- t követő
CW2-t. Nekem a Nummern az a nóta, amit meghallgatok (napjában többször is,
hiszen a pocket calculator után jön), és feláll a szőr a hátamon, és paraszt
módón mind a 600W-ot oda tekerem neki....

 A Boing- Boom Tschak és a Music N-S pofátlanul szellős
> egyszerű szerkezete a tökéletesen eltalált fasisztoid hangzásra
> koncentrált ami a Music N-S-ban különösen innovatív volt. De ma már
> valahogy ezek mind nincsenek benne.

Nem is lehetnek!!!!
Nem erről szól a világ!
Ha mai szemmel nézed/hallgatod a MNS-ot, ne haragudj,
szerintem elmosolyodsz egy-két részen nem?

> Miért is nem jutott az eszembe, inkább nekem!)
>
>  Hát én nem irígylem...
Miért?
16/8-ados CiszmajorD9-es agyon nyomott jazz, vagy inkább egy tiszta dallam,
ami azonnal megfog?

> minden halláskor.> Tiszta, brilliáns hangzás (természetesen 4 számos
> cd-ről beszélünk...:-),
>
>  Jól különálló hangok, amik mindíg is jellemezték a kw-t és kopogós
> felfutású burkológörbék (software gépek)

MOST!
Miután az EMU is befejezte a sampler készítést, mondván, hogy a software
szintik lekörözték...
UGYAnmár!!!
www.zsoltikj.tk

(a régiek már ismerik...:-)

VASAT IDE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

>  Nekem elég lett volna az a régi szuykos Electric Café

>  A mű tehát nem képes elvonni a hallgató figyelmét annyira, hogy egyéb
> művi agyi tevékenységeit korlátozza és önnön befogadásának élménye
> által annak személyes vonulatait minél inkább háttérbe rekessze....

Nálam a zene (KW) soha nem erről szólt...

> kifejezést sem), annyira tökéletes.
> persze. De a technika, hogyismondjam, utolérte a zenekart.
>
>  Érdekes adat: Szerintem volt 1-2 előadó a kw aranykorában is akik
> technikai jellegükben meghaladták őket. Lásd: Isao Tomita pl: 1975-ös
> Pictoures at an exhibition (és lásd az összes Tomita lemezt); a Logic
> System 1981-es Logic-a színesebb hangzást mutat (és iszonyat, kw-es
> súlyos kratív gépzene)

>  1- Az istenek lelibbentették a fátylat. 2- Kiábrándító ami alatta volt.

IGAZ!Nekem is szakadt a pofám...De arra még mindig kiváncsi vagyok, hogy a
"Der Stimme ..."c. részt mivel csinálták 75-ben...
Mikor a japán 2002-es Radioactivity live kezdéstől még most is vizelési
ingerem támad...?

>  Akkor ez a KFT-től tulajdonképpen független is....

> artus zenét!"
>
>  Elgondolkodtató! Nekem 10-en évesen már ez volt az a szám ami a
> legkevésbé tetszett a lemezen.....

Nekem is mostanában jött be...
Mint mondtam a Nummern, és a It's more fun to compute(ezt nem mondtam még) a
beszt....