[Kraftwerk.HU] SY-55

A Tonal Diktatur kraftwerkobarcodesender.com
Wed, 23 Jul 2003 22:29:13 +0200 (CEST)

> Td!Errol?(minden elott a yello azert sokaig hasznalta...)

   Szeva Zsolt!!!

 Itt Mosolygó! A Yello szintetizátoros hanszínvilága nem annyira
jellegzetes mint mondjuk a Depechééké, így Boris Blank rendkívül finom
ízlése és ügyes keverése beleintegrálta a többi jobb vagy kevésbé jó
hangszín közé az SY-t. A Yello egy szuper produkció és az egyik
kedvencem (különösen zamatos a Motion Pictoures) de pusztán szinti
hangszínvilága alapján nem tartom karakterizálhatónak, leszámítva a
Fairlight-os dolgait. Így nem különösebben érdekes számomra, hogy mit
használtak. Nekem egy rövid ideig volt egy SY-99-em. Szerintem inkább
ezt vagy a 77-et használták. (Lásd Ruberbandman) De nagyon
műanyag, lúgozott PCM volt még az FM része is és nem hozta nekem
azt amit a régi FM megfelelői, így elpasszoltam. Nem tudtam
megszeretni, noha lehetőség több volt benne mint a korábbi gépekben.
Lehet, hogy épp rossz bőrben voltam, de fantáziadússága ellenére
nagyon lapos volt. Sajnos csak ennyi. Szerintem van itt egy Szatmári
Tom aki pillanatok alatt leteremt, mert ő talán a mai napig használja és
jobban ismeri.