[Kraftwerk.HU] SY-55

Technopop kraftwerkobarcodesender.com
Sun, 27 Jul 2003 12:57:41 +0200

> nagyon lapos volt. Sajnos csak ennyi. Szerintem van itt egy Szatmári
> Tom aki pillanatok alatt leteremt, mert ő talán a mai napig használja és
> jobban ismeri.

ugy is van :

lehetosegeit tekintve szenzacios gep a 99, csak az a bosszanto, hogy ma mar
egy atlagos hangkartya
siman leszolja. semmi magas a pcm reszbol (Fs=30kHz), keves dinamika,
de meg lehet talalni azokat a hangokat, ami miatt megeri tartani.
pl. hogy a pcm mintakat be lehet tenni FM modulacios forrasnak... es szep
portamento az FM reszben.
amugy nekem volt 77-em is, valahogy az meg rosszabbul szolt,
es a kevesebb minta miatt unalmasabb is volt.
volt 85-om is, az egy kicsit konzervebb, de nagyon baratsagos, jol
hasznalhato cucc, szerettem.

Amugy eleg keves idom van irni/olvasni, ugyhogy most gyorsban
hozzaszolok Mosolygo kollega _összes_
leveléhez :

EGYETÉRTEK !

Szia,