[Kraftwerk.HU] Mix2

Kilvádi Gábor kraftwerkobarcodesender.com
Sat, 14 Jun 2003 13:04:52 +0200

On Sat, Jun 14, 2003 at 12:44:41PM +0200, YoungOld wrote:
> Skacok, én azt hiszem izgatottan várom a lemezt. De félek kicsit, hiszen
> ha már csináltak ilyet... bár most valami azt súgja, hogy nem kamu.
> Kérdés, hogy mennyire lesz új az anyag. Esetleg egy amolyan Mix2
> (title by Youwine)... Kinézem belőlük, amilyen trógerek. Viszont ha
> tényleg új stúdió album, akkor meglehet, hogy örülni fogok:))))) Viszont
> ha nem új cucc, akkor "Kezdünk neheztelni? Kezdünk bizony...":)))))

en pont ugyanettol felek. mar a cime sem nyugtat meg. TDF 2003..
nehogy a TDF egy mixet csinaljak meg...mar csak azert is, mert azert egy vadi
uj albumbol azert ki szok' szivarogni hogy uj szamok vannak.

ps. de ne legyen igazam..