[Kraftwerk.HU] Re: Mix2

Powerplant kraftwerkobarcodesender.com
Sat, 14 Jun 2003 13:14:29 +0200

From: "YoungOld" & "Kilvádi Gábor"
Sent: Saturday, June 14, 2003 x:xx PM
Subject: Re: [Kraftwerk.HU] Mix2

Viszont

> en pont ugyanettol felek. mar a cime sem nyugtat meg. TDF 2003..
> nehogy a TDF egy mixet csinaljak meg...mar csak azert is, mert azert egy
vadi
> uj albumbol azert ki szok' szivarogni hogy uj szamok vannak.
>
> ps. de ne legyen igazam..

ha jól értelmezem: 1 single jön ki előbb. ez lesz a tdf-03. ezen nem
lesznek új számok(?).
és utána jön az album aminek csak tdf lesz a címe. ez a cím ugye még nem
szerepelt albumon.

a single lehet bármi. az albumról írják hogy új. persze biztos a tdf rajta
lesz.

ittenvan röviden magyarul:
http://index.hu/kultur/khirek/?main:2003.06.13&135241
(ezt már YW beírta beküldte)

reméljük nem mix2 lesz!!!
habár akkor is rendkívüli dínomdánomot tartunk majd... ;-)))