[Kraftwerk.HU] failure

Tomek kraftwerkobarcodesender.com
Mon, 23 Jun 2003 14:15:02 +0200

----- Original Message -----
From: "activer" <activeroelender.hu>
To: <kraftwerkobarcodesender.com>
Sent: Monday, June 23, 2003 1:39 PM
Subject: Re: [Kraftwerk.HU] Re: TdF 2003 Spanyol

> Engem meg az idegesít, hogy a 91-es failure felvételen (CW-be kezdenek
> éppen) MINDEN leáll egyszerre, szóval kamu az egész cucc!

Ha jól megfigyeled, csak úgy ukmukkfukk nem állt le a zene.
Szépen lecsengenek a vsti hangszerek hangjai.
Csak a szekvencer döglött meg. Ergo nem plébekk.

A Te oldaladról nézve abban egyetértenénk, hogy
technikailag - színpadon - a jelenlegi felállásban
totál felesleges 4 ember. Csak a dizány részei...
Más volt bezzeg a régiszép időkben!
Analóg monstrumok ezrével, háttérben az egész Klingklang.
Nem is tudták, hányfelé kapkodjanak a koncerten.