[Kraftwerk.HU] failure

activer kraftwerkobarcodesender.com
Mon, 23 Jun 2003 14:15:57 +0200

> Ha jól megfigyeled, csak úgy ukmukkfukk nem állt le a zene.
> Szépen lecsengenek a vsti hangszerek hangjai.
> Csak a szekvencer döglött meg. Ergo nem plébekk.

Te tudod. De otthon ugyanilyet tudok csinálni, ha a szekvencerben
megnyomom a pause-t. Minden szépen lecseng. Aztán play, majd pause
s.í.t. Közben nem is nyúlok a keyboardhoz, a dallamok meg szólnak.
Szóval nem én zenélek, még részeiben sem. Legalább az jó lenne, ha a
vezérszólam(ok) élőek lennének. Én a LIVE-on nem azt értem, hogy a
hagkeltés ott történik (nem szalag/CD), hanem azt, hogy a zenészek
zenélnek élőben, real-time helyben.

-activer