[Kraftwerk.HU] Re: Big day out - Robots velemeny

Powerplant kraftwerkobarcodesender.com
Sun, 16 Mar 2003 21:06:41 +0100

From: "Szathmari Gabor"
Sent: Sunday, March 16, 2003 8:32 PM
Subject: [Kraftwerk.HU] Big day out - Robots velemeny

> Megneztem a LoviGabi-fele Big day out-os videot, es nagyon el vagyok
> keseredve:
> Az egesz zene nagyon gaz! Teljesen erotlen, rossz, elvezhetetlen.

mmmmmmmm...
kicsit szegényesnek éreztem... meglepodtem rajta magam is (hogy ezt
éreztem).
esetleg nem jó a felvétel? nem? mintha bizonyos hangok valahogy
nem jönnének?
(de nemtom eldönteni mermint említettem nemtom normális sebességgel
lejáccani
HELPHELPHELP!!!!!)

az új koncertfelvételekhez mit szólsz?
szerintem a párizsi volt a legjobb. utána az európaiak (de csak a más
sorrend miatt...)

> repertoarjukat) jatsszak: nezzetek meg ezt a videot, majd a Robots eredeti
> videoklipjet (22 ev, nagyon megoregedtek). Szerintem meg 20 ev mulva is
ezt
> fogjak jatszani, csak mankoval meg tolokocsival (es CD-vel termeszetesen).

a kép az jó minoségu DE a túl közeli képeken eléggé látni mennyire öregek...
szerintem ez ezzel jár. annyira nem tragédia. valóban 22 év. az már csak
látszik.
bárcsak 20 év múlva is mennénk koncertre! (de akkor már postázzák a
lemezeket... :-))) )
a zene az tagadhatatlanul élo. inkább sokszor nem kellett volna annyira
éreztetni ezt.
a japános rádióaktiviti az bejön? ott annyira nem látni az 'öregséget'.

> A Kraftwerk halott '86 utan! GAZ !

vannak 1üttesek akik évente tartottak búcsúbulit, koncertet... az
gázosabb...
vagy pl volt aki egy népstadionnyi ember elott szakadó esoben lengette szoke
fürtjeit,
minden énekhang nélkül majmot csinált magából egy összedobott koncerten
amikor az
együttes már nem létezett (valami hasonló rémlik).

nem halottak. """léteznek""". és most megint jöhet hogy új album jó v nemjó
stb.
az más kérdés hogy valahol átbo__ottnak érzem magam mert villogtatják
a reményt de közben csak sz_punk...
(így viszont van mivel foglalkozni... :-/ )

(figyelitek? írom: nem halottak. aztán így: """léteznek""" ...
nemrég még pesti koncertet akartunk.)