[Kraftwerk.HU] Re: Big day out - Robots velemeny

Szathmari Gabor kraftwerkobarcodesender.com
Sun, 16 Mar 2003 21:12:40 +0100

On Sunday 16 March 2003 21.06, Powerplant wrote:
> mmmmmmmm...
> kicsit szegényesnek éreztem... meglepodtem rajta magam is (hogy ezt
> éreztem).
> esetleg nem jó a felvétel? nem? mintha bizonyos hangok valahogy
> nem jönnének?
> (de nemtom eldönteni mermint említettem nemtom normális sebességgel
> lejáccani
> HELPHELPHELP!!!!!)

Ha ez megvigasztal BSD alatt mplayer -el tokeletesen megy. Szerintem valami
kodek problema van nalad (Nemo codec pack ha fenn van akkor lehet az a baj)

> az új koncertfelvételekhez mit szólsz?
> szerintem a párizsi volt a legjobb. utána az európaiak (de csak a más
> sorrend miatt...)

A parizsi jo volt

> a zene az tagadhatatlanul élo. inkább sokszor nem kellett volna annyira
> éreztetni ezt.

Bakker hogy lenne elo? Kettot kattintok a notebookomon es a megfelelo
hangsavot lejatszom? Egy DJ is tobbet csinal pedig azokat nagyon lenezem ...

> vannak 1üttesek akik évente tartottak búcsúbulit, koncertet... az
> gázosabb...
> vagy pl volt aki egy népstadionnyi ember elott szakadó esoben lengette
> szoke fürtjeit,
> minden énekhang nélkül majmot csinált magából egy összedobott koncerten
> amikor az
> együttes már nem létezett (valami hasonló rémlik).

Hat azok csak a penzert csinaljak.
De a KW csak koncertezik, mert abban van love, lemezbol meg nem annyi.
Egy tisztesseges zenekar ilyen korban szerintem lemezeket ad ki es nagyon
ritkan koncertezik, vagy soha.

--
Szathmari Gabor
gszathmariomailbox.hu